با حضور فرماندار اصفهان ساختمان پست امداد و پروژه تکمیل گازرسانی “شهرک شهید کشوری” افتتاح شد

طی آیینی با حضور محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از اهالی منطقه ، ساختمان پست امداد شرکت گاز منطقه ۶ واقع در شهرک شهید کشوری و همچنین تکمیل پروژه گازرسانی به این شهرک افتتاح شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، طی آیینی با حضور محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از اهالی منطقه ، ساختمان پست امداد شرکت گاز منطقه ۶ واقع در شهرک شهید کشوری و همچنین تکمیل پروژه گازرسانی به این شهرک افتتاح شد.
در این مراسم فرماندار اصفهان طی سخنانی با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک ولادت با سعادت امام علی (ع) و اعیاد ماه رجب ، علت افتتاح این ساختمان و دیگر پروژه های عمرانی در شهرک شهید کشوری را رسیدگی به نیازها و ضرورتهای ساکنان این شهرک بیان کرد و گفت :ساکنان این شهرک نیازمند آرامش هستند و افتتاح این مرکز نیز در جهت ایجاد آرامش و خدمت رسانی به آنان است.
احمدی با اشاره به برگزاری جلسات و پیگیریهای مکرر در خصوص رفع مشکلات شهرک شهید کشوری و لزوم ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و … به اهالی این شهرک گفت : تاکنون جلسات و پیگیریهای زیادی با همکاری مسئولان دستگاههای اجرایی و شرکت عمران شهرک در خصوص ارائه امکانات و خدمات به این منطقه صورت گرفته و در تلاش هستیم با هم افزایی و همکاری بتوانیم خدماتی مطلوب ودر شان مردم و مد نظر دولت سیزدهم ارائه کنیم‌.
وی بابیان اینکه پایگاه اورژانس و همچنین مراکز بهداشتی و درمانی این شهرک نیازمند تحول است افزود: خدماتی در این شهرک نظیر پایگاه آتش نشانی ایجاد شده که به تجهیز و ارتقاء نیازمند است.
فرماندار اصفهان خاطر نشان ساخت : باید بگونه ای عمل کنیم تا اگر کسی ساکن این شهرک شد هیچ مشکلی در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشت و درمان ، شهرسازی و … احساس نکند و با آرامش زندگی کند.
احمدی با اشاره به ظرفیتهای خوب این شهرک اظهار امید واری کرد با همکاری خوب مسئولین و ظرفیتهای خوب این منطقه شاهد رفع نیازهای ساکنین و ارائه خدمات مورد انتظار شهروندان باشیم.
گفتنی است ساختمان پست تعمیرات و امداد گاز منطقه ۶ (شهرک شهید کشوری ) در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و بنای ۲۵۰ متر مربع و با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با همکاری شرکت گاز استان و شرکت عمران شهرک شهید کشوری افتتاح و به بهره برداری رسید ، همچنین پروژه گازرسانی به بیش از ۶۰ هزار نفر از ساکنین این شهرک نیز تکمیل شد.

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =