پیام فرماندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام شیعیان و رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز ششمین امام شیعیان و رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز ششمین امام شیعیان و رئیس مذهب تشیع حضرتامام جعفر صادق (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۵ شوال سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) است .
بزرگ شخصیتی که با تلاش های بی وقفه خود بقاء و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و شمع همیشه فروزانی شد در مسیر رهروان اسلام ناب محمدی و سرانجام به دست خلیفه ستمگر عباسی به شهادت رسید و جهان اسلام را در مصیبت خود داغدار کرد .
اینجانب شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) و تمامی مسلمین جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، امید است همواره پیرو و رهرو واقعی مکتب جعفری باشیم.
محمدعلی احمدی
فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =