فرماندار اصفهان: با حضور نماینده تام الاختیار ریاست محترم جمهوری در شهرستان، مسائل و مشکلات شهرستان بررسی و پیگیری خواهد شد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نماینده تام الاختیار ریاست جمهوری و هیأت دولت در سفر یک روزه به شهرستان اصفهان، بازدید از نقاط حادثه خیز، پروژه های نیمه تمام، طرح های صنعتی، گردشگری، تولیدی و نشست با مدیران و صاحب نظران برای بررسی و جمع بندی مسائل و مشکلات موجود را در دستور کار دارد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای سفر ریاست محترم جمهور و هیأت دولت به اصفهان، با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیأت دولت به اصفهان عنوان کرد: در بیست و پنجمین سفر استانی، رئیس محترم جمهور به استان اصفهان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نماینده تام الاختیار دولت در شهرستان اصفهان حضور می یابند و مطالبات مردم و شهرستان را بررسی خواهند کرد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری به اصفهان یک رویداد است که می تواند برای شهرستان فصل جدیدی از کار و تلاش را باز کند، تأکید کرد: بایستی برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد و مطالبات و اولویت های شهرستان دستگاه به دستگاه مشخص شود.

احمدی افزود: مسائل و مشکلات شهرستان در عرصه های مختلف احصاء شده که انشاء ا… در این سفر با حضور نمایندگان دولت در شهرستان بررسی و پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: نماینده تام الاختیار ریاست جمهوری و هیأت دولت در سفر به شهرستان اصفهان، بازدید از نقاط حادثه خیز، پروژه های نیمه تمام، طرح های صنعتی، گردشگری، تولیدی و نشست با مدیران و صاحب نظران برای بررسی و جمع بندی مسائل و مشکلات موجود را در دستور کار دارد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد:  سامانه ارتباطاتی ۱۱۱ (سامد) در دو روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ و پنجشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ آماده دریافت تمام درخواست‌های مردمی از سراسر استان اصفهان است و همشهریان می‌توانند از طریق این شماره تماس، درخواست‌های خود را با کارگزاران دولت مردمی سیزدهم در راستای پیگیری مجدانه مطرح می نماید.

احمدی افزود: نماینده تام الاختیار دولت روز چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه در اداره کل ثبت احوال استان حضور می یابد و پیگیر مطالبات عموم مردم شهیدپرور شهرستان اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا از حضور ریاست محترم جمهور و هیأت دولت در اصفهان در زمینه های مختلف بیشترین بهره را ببریم.

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =