دیدار و تجلیل فرماندار اصفهان از قهرمانان جهانی و آسیایی رشته تکواندو اصفهان

با حضور فرماندار اصفهان از افتخارآفرینان و مدال آوران رشته تکواندو با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در دیدار و تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی رشته تکواندو اصفهان، با بیان اینکه ورزشکاران می توانند پیام رسان نهضت عاشورا و حضرت ابا عبد ا… الحسین (ع) باشند، اظهار داشت: دشمنان درصدد به انحراف کشاندن نهضت عاشورا هستند که ما بایستی در راستای ترویج هدف اصلی اهل بیت علیهم السلام بکوشیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه رشته تکواندو و نخبگان و مدال آوران آن از افتخارات ما هستند که به خوبی معرفی نشده اند، تأکید کرد: ما در شهرستان اصفهان باید خود را یک تیم واحد بدانیم و در جهت معرفی رشته تکواندو و نخبگان این رشته و یا حتی دیگر رشته های ورزشی و بهره گیری از این ظرفیت ها تلاش کنیم.

احمدی افزود: علاوه بر ظرفیت های خوب قانونی، ظرفیت های خوب دیگری نیز برای حمایت از هیأت ورزشی تکواندو در شهرستان وجود دارد که فعالان و دست اندر کاران هیأت تکواندو بایستی با شناخت ظرفیت های موجود و ارتباط و تعامل سازنده به بهترین نحو از آنها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم افزایی با دیگر رشته های مختلف ورزشی می تواند مؤثر باشد و در راستای ارتقاء ورزش شهرستان به ما کمک کند.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: بیمه ورزشکاران، هزینه درمان آنها و سرانه پایین ورزشی، ازجمله مواردی است که باید با هماهنگی و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی با جدیت پیگیری و محقق شود.

گفتنی است در این دیدار، با حضور فرماندار اصفهان از افتخارآفرینان و مدال آوران جهانی و آسیایی رشته تکواندو تجلیل شد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با خانواده معظم شهید والامقام شکرالله ذوالفقاری، دیدار و گفتگو کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار اصفهان به اتفاق شهردار بهارستان در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر بهارستان حضور یافت.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =