دیدار و تجلیل فرماندار اصفهان از قهرمانان جهانی و آسیایی رشته تکواندو اصفهان

با حضور فرماندار اصفهان از افتخارآفرینان و مدال آوران رشته تکواندو با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در دیدار و تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی رشته تکواندو اصفهان، با بیان اینکه ورزشکاران می توانند پیام رسان نهضت عاشورا و حضرت ابا عبد ا… الحسین (ع) باشند، اظهار داشت: دشمنان درصدد به انحراف کشاندن نهضت عاشورا هستند که ما بایستی در راستای ترویج هدف اصلی اهل بیت علیهم السلام بکوشیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه رشته تکواندو و نخبگان و مدال آوران آن از افتخارات ما هستند که به خوبی معرفی نشده اند، تأکید کرد: ما در شهرستان اصفهان باید خود را یک تیم واحد بدانیم و در جهت معرفی رشته تکواندو و نخبگان این رشته و یا حتی دیگر رشته های ورزشی و بهره گیری از این ظرفیت ها تلاش کنیم.

احمدی افزود: علاوه بر ظرفیت های خوب قانونی، ظرفیت های خوب دیگری نیز برای حمایت از هیأت ورزشی تکواندو در شهرستان وجود دارد که فعالان و دست اندر کاران هیأت تکواندو بایستی با شناخت ظرفیت های موجود و ارتباط و تعامل سازنده به بهترین نحو از آنها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم افزایی با دیگر رشته های مختلف ورزشی می تواند مؤثر باشد و در راستای ارتقاء ورزش شهرستان به ما کمک کند.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: بیمه ورزشکاران، هزینه درمان آنها و سرانه پایین ورزشی، ازجمله مواردی است که باید با هماهنگی و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی با جدیت پیگیری و محقق شود.

گفتنی است در این دیدار، با حضور فرماندار اصفهان از افتخارآفرینان و مدال آوران جهانی و آسیایی رشته تکواندو تجلیل شد.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + سه =