فرماندار اصفهان بر لزوم رعایت بهداشت و واکسیناسیون دانش آموزان از زمان ثبت نام آنها تأکید کرد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: رعایت بهداشت و واکسیناسیون دانش آموزان از زمان ثبت نام آنها طبق دستورالعمل باید انجام و همچنین واکسیناسیون معلمان بایستی مورد تأکید و در این خصوص اطلاع رسانی شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ویژه ناحیه ۶، با تأکید بر اینکه شورای آموزش و پرورش باید بیش از پیش کارآمد باشد، عنوان کرد: ما ظرفیت های خوبی در داخل کشور داریم و بایستی به بهترین نحو از آنها استفاده کنیم.

فرماندار اصفهان افزود: با روحیه انقلابی صرفا بایستی بررسی کنیم که چه کارهایی می توانیم برای آموزش و پرورش انجام دهیم و در همان مسیر گام برداریم.

احمدی تصریح کرد: اصلی ترین حرف ما باید گفتمان مشارکت، تعامل، همکاری و هم افزایی باشد و آموزش و پرورش و شورای آموزش و پرورش در این خصوص فرهنگ سازی نماید تا مشارکت به گفتمان رایج تبدیل شود.

وی افزود: شورای آموزش و پرورش دارای اختیاراتی است که مصادیق آن باید احصاء شود و رؤسای نواحی آموزش و پرورش از این اختیارات برای پیشبرد بهتر امور مربوط به آموزش و پرورش استفاده کنند.

فرماندار اصفهان اظهار داشت: آموزش و پرورش، امکانات، تجهیزات و املاک آن و همچنین گروه های جهادی به عنوان ظرفیت های خوبی هستند که برای پیشبرد امور باید از آنها بهره برد.

احمدی خاطرنشان کرد: نشستی با حضور مسئولین ذی ربط برگزار و موضوع آموزش اتباع شهر به شهر و روستا به روستا بررسی شود که این مهم بیانگر کارآمدی شورای آموزش و پرورش خواهد بود.

وی تأکید کرد: طرح های فرهنگی مؤثر بالاخص عفاف و حجاب،  از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بایستی بر روی آن کار شود.

فرماندار اصفهان بر اهمیت رعایت بهداشت و واکسیناسیون دانش آموزان تأکید کرد و گفت: رعایت بهداشت و واکسیناسیون دانش آموزان از زمان ثبت نام آنها طبق دستورالعمل باید انجام و همچنین واکسیناسیون معلمان بایستی مورد تأکید و در این خصوص اطلاع رسانی شود.

احمدی افزود: ما باید از ظرفیت خوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تأمین اعتبارات و پیگیری طرح ها و پیشنهادات استفاده کنیم.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 8 =