فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به کلیه بازنشستگان و خانواده های محترم ایشان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به کلیه بازنشستگان و خانواده های محترم ایشان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

بدون شک خانواده در اسلام به عنوان مقدس ترین نهاد اجتماعی است که تربیت و بالندگی نسل آینده را بر عهده دارد و زیباترین جلوه خانواده در فرهنگ ایرانی و آموزه‌های دینی، نقش تربیت در بنیان خانواده و تکریم سالمندان به عنوان بزرگان خانواده و اجتماع می باشد.

لزوم توجه به جایگاه خانواده و تکریم بزرگان در سنت پیامبر عظیم الشان (صلوات الله علیه) و ائمه اطهار (علیهم السلام) از اهمیت والایی برخوردار است و همواره بر استحکام آن توصیه اکید شده است.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت روز خانواده، سالروز نزول آیه مبارکه هل اتی؛ مقدس ترین سند خانواده که به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است را به کلیه بازنشستگان شهرستان و خانواده های محترم ایشان تبریک عرض نموده، امید است جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده این عزیزان، بهره مند باشد.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =