پیام تسلیت فرماندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبد ا… الحسین (ع)

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین (ع) را به تمامی شیعیان و آزادگان جهان بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین (ع) را به تمامی شیعیان و آزادگان جهان بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوباره محرم، ماه حزن و اندوه آل محمد علیهم السلام فرا می رسد و با آمدنش همه جا سیاهپوش شده و غمی جانکاه بر دل ها سنگینی می کند.

محرم، ماه جهاد و حماسه، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگترین حماسه و جانسوزترین مصیبت تاریخ بشریت است. ماهی که در آن سرور و سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خویش در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت ، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی را به همه شیعیان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت. اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته پیام کربلاست.

اینجانب، فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به تمامی شیعیان و آزادگان جهان بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

 

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هجده =