معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان بر لزوم همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی در راستای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری تأکید کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان عنوان کرد: اگر دستگاه های متولی در حوزه مأموریت خود بخوبی عمل کنند، تا حد زیادی می توانیم مشاغل و اصناف مزاحم شهری را ساماندهی کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حمیدرضا تأملی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان در دومین جلسه کارگروه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، با تأکید بر اینکه ما باید برای جلسات این کارگروه مکانیزم اولویت سنجی داشته باشیم، عنوان کرد: باتوجه محدودیت در تأمین عرصه و اخذ موافقت محیط زیست برای جا به جایی مشاغل و اصناف و اهمیت موضوع آلایندگی و ایمنی، کمیته ای متشکل از اداره صنعت، معدن و تجارت، محیط زیست، شهرداری و نماینده فرمانداری تشکیل و تصمیمات مقتضی پیرامون ۲۵ رسته شغلی که مأموریت اولیه این کارگروه است، اتخاذ گردد و براساس بررسی درخواست های رسیده، میزان آلایندگی مشاغل و اصناف، گزارشی از برنامه اولویت بندی آنها برای انجام نحوه انتقال و جا به جایی آنها در جلسه آتی کارگروه ارائه گردد.

تأملی افزود: اگر دستگاه های متولی در حوزه مأموریت خود بخوبی عمل کنند، تا حد زیادی می توانیم مشاغل و اصناف مزاحم شهری را ساماندهی کنیم.

وی تأکید کرد: شهرداری و سازمان میادین به شهرداری های مناطق ۱۵گانه اصفهان ابلاغ کند که در خصوص بافت های ناهمگون صنفی مداخله اولیه و سریعی داشته باشند و بخشداری مرکزی نیز موضوع را در خارج از حریم شهرها پیگیری و نسبت به توفق ساخت و سازهای ناهمگون و غیرمجاز اقدام نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان بر اهمیت برگزاری مستمر جلسات این کارگروه تأکید کرد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: اقدامات و برنامه ریزی هایی که سال های گذشته درخصوص بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شده را بایستی کیفی سازی نماییم.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قاسمی تصریح کرد: شورای زکات شهرستان نسبت به برگزاری جلساتی با دستگاه های مختلف اقدام و راهکارهای سهل الوصول پرداخت زکات را برای آنها تشریح نماید.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون سیاسی فرمانداری اصفهان تأکید کرد: تمامی خیریه ها و اماکنی که زکات و فطریه های مردم را جمع آوری می کنند و یا حتی صندوق های زکات فطریه، باید شناسنامه دار و مشخص باشند.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان اظهار داشت: برای اولین بار تعداد یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده که همه عوامل اجرایی این شعب نیز رأی اولی هستند.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 3 =