فرماندار اصفهان: نگاه اهالی روستا باید کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید در روستا باشد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: اصلی ترین پیام این جلسات، انعکاس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای خدمت به مردم و ارتباط تنگاتنگ با آنان است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در ادامه سلسله ملاقات های هفتگی فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اصفهان با شهروندان مناطق مختلف شهرستان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان شب گذشته با حضور در دبیرستان دخترانه دکتر برجیان واقع در روستای منشیان با جمع کثیری از اهالی روستاهای براآن شمالی به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد.

در این ملاقات که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مختلف و همچنین معاونین، بخشدار و مشاورین افتخاری فرماندار اصفهان در حوزه های مختلف برگزار گردید، بالغ بر ۱۵۰ نفر از ساکنین روستاهای براآن شمالی با مراجعه حضوری، درخواست های خود را در زمینه تفکیک اراضی، انشعابات آب و برق، واحدهای تولیدی، اشتغال، بیمه درمانی، تأمین اجتماعی، ورزش، آموزش و غیره، مطرح کردند که حتی الامکان در محل بررسی و پیگیری شد.

فرماندار اصفهان در جلسه جمع بندی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار گردید، با تأکید بر ضرورت تعامل و مشارکت روستاییان با دستگاه های مختلف و بالعکس، عنوان کرد: نگاه اهالی روستا بایستی کمک به ایجاد اشتغال و تولید در روستا باشد.

فرماندار اصفهان افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات مردم در جلسات ملاقات مردمی با پیگیری مدیران مرتفع می گردد.

احمدی تصریح کرد: جلسات دیدار مردمی دارای اثرات مثبتی است و مدیران با مسائل و مشکلات مردم بیش از پیش آشنا می شوند و دسترسی مردم به مدیران نیز راحتتر می گردد.

وی افزود: اصلی ترین پیام این جلسات، انعکاس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای خدمت به مردم و ارتباط تنگاتنگ با آنان است.

فرماندار اصفهان از دستگاه های ذی ربط در آزادسازی و تعریض کیلومتر اول محور انرژی اتمی تقدیر کرد و گفت: زیرسازی و آسفالت این محور در اسرع وقت انجام می شود که این اقدام باعث کاهش تلفات و خسارت های جانی و مالی وارده به شهروندان می گردد.

احمدی تصریح کرد: افتتاح خانه هلال در روستای منشیان منشاء خیر و برکات بسیاری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم کمبود اعتبارات و مشکلات موجود، یکی از راه های قانونی که دولت نیز ابلاغ کرده است، تلاش برای مشارکت با بخش خصوصی و همچنین مشارکت دستگاه های اجرایی مختلف برای حل مشکلات موجود و اجرایی شدن پروژه هاست که این روند بایستی تقویت و ادامه یابد.

فرماندار اصفهان بر لزوم پیگیری مصوبات تأکید کرد و افزود: شرکت تعاونی دهیاری ها، ازجمله ظرفیت های خوبی است که باید با مشارکت بین بخشی بستر لازم را برای اجرایی کردن پروژه ها فراهم سازند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =