دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با فرماندار اصفهان

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در راستای فرآیند استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی و توسعه سرانه ورزشی، به مناطق کم برخوردار توجه ویژه ای معطوف گردد؛ چرا که استعدادهای بسیاری در همین مناطق وجود دارد که می‌توانند آینده ورزش کشور و استان باشند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان با حضور در فرمانداری اصفهان با احمدی فرماندار اصفهان دیدار کرد.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با بیان اینکه تحول و پیگیری در مجموعه اداره ورزش و جوانان ملموس است اظهار داشت:ستاد ساماندهی امور جوانان و مسائل مربوط به امور ورزش نیازمند همت قوی است و این امر محقق نمی شود مگر اینکه مدیران قوی در سطح شهرستان منصوب شوند و عقب ماندگی های که در یکسال اخیر به دلیل جابجایی های مکرر بوده باید با انتصاب مدیر قوی جبران شود.

فرماندار اصفهان افزود: علیرغم اقدامات مؤثر و پیگیری های صورت گرفته اداره کل ورزش و جوانان استان، متأسفانه در ماه های اخیر به مقوله ورزش و جوانان شهرستان اصفهان توجه لازم نشده است.

احمدی با تأکید بر اهمیت و ضرورت توجه ویژه به مقوله ورزش و جوانان، عنوان کرد: باتوجه به نیازها و ظرفیت های خوب موجود، تدابیر لازم باید به گونه ای اتخاذ گردد که مشکلات و عقب ماندگی های موجود مرتفع شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری مجدانه و برنامه ریزی دقیق می توانیم بسیاری از کاستی ها و مشکلات را برطرف سازیم.

فرماندار اصفهان با تاکید بر لزوم توجه به مناطق کم برخوردار خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در راستای فرآیند استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی و توسعه سرانه ورزشی، به مناطق کم برخوردار توجه ویژه ای معطوف گردد؛ چرا که استعدادهای بسیاری در همین مناطق وجود دارد که می‌توانند آینده ورزش کشور و استان باشند.

گفتنی است، در این دیدار محمدی با ارائه گزارشی از فعالیت های آن اداره کل، از توجه ویژه و حمایت های فرماندار اصفهان قدردانی کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفده =