فرماندار اصفهان از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا… ۲۲بهمن دعوت کرد

فرماندار اصفهان در پیامی، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن، دعوت به عمل آورد.

SONY DSC

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن، دعوت به عمل آورد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

یوم ا… ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و بدون شک از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی ، وحدت کلمه ، حقیقت خواهی ، ظلم ستیزی ، بیداری و آزادی خواهی مردم با رهبری حضرت امام خمینی (ره) به وقوع پیوست .

اکنون با گذشت بیش از چهار دهه از روزهای آغازین این حرکت بالنده، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اظهار شگفتی از این پدیده بی نظیر معترفند که در مقابل سیل اراده مردم فهیم و خداجوی ایران یارای مقاومت ندارند و در مقابل عزت و اقتدار آنان سر تعظیم فرود آورده اند؛ چراکه انقلاب ما در سایه پشتوانه‌های مردمی جاودانه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان دعوت به عمل می آید که با حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن امسال، بار دیگر با آرمانهای والای شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق نموده و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، توطئه های شوم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی را برملا سازند.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

با حضور مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار اصفهان، برخی از مسائل و مشکلات حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تسریع در رفع آنها تأکید شد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =