بازدید فرماندار اصفهان از راه های روستایی قهاب جنوبی و براآن شمالی

فرماندار اصفهان تأکید کرد: راه های روستایی که بر اثر بارش های اخیر تخریب شده اند بایستی مرمت و لکه گیری شده و برخی نقاط نیز روکش آسفالت شوند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان به اتفاق مدیر راهداری شهرستان از راه های روستایی بخش مرکزی واقع در قهاب جنوبی و دهستان براآن شمالی بازدید و از نزدیک در جریان روند کار برخی از پروژه های در دست اجرا در این منطقه قرار گرفت.

فرماندار اصفهان در حاشیه بازدید از آسیب های وارده به برخی از راه های روستایی بر اثر بارش های اخیر، تأکید کرد: راه های روستایی که بر اثر بارش های اخیر تخریب شده اند بایستی مرمت و لکه گیری شده و برخی نقاط نیز روکش آسفالت شوند.

احمدی افزود: باید با تعامل و همکاری اداره راهداری و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها، ایمنی ورودی روستاها مورد توجه قرار گیرد و مسائل موجود در این زمینه برطرف گردد.

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 3 =