فرماندار اصفهان: باید بستر لازم به گونه ای فراهم شود تا اقتدار نیروی انتظامی روز به روز تقویت گردد.

با حضور فرماندار اصفهان، از فرمانده انتظامی و فرماندهان کلانتری های شهرستان تجلیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هم اندیشی و هم افزایی فرمانده انتظامی و فرماندهان کلانتری های شهرستان اصفهان با ایشان، با اشاره به زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی در وقایع چند ماه گذشته، اظهار داشت: یکی از اهداف دشمنان در وقایع چند ماه گذشته، تضعیف اقتدار و عظمت پلیس و نا امن کردن جامعه بود که بحمد ا… با درایت مردم فهیم کشورمان با یأس و ناکامی مواجه شدند.

فرماندار اصفهان به اهمیت موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: یکی از راهکارهای مؤثر برای جلوگیری از بدحجابی در اماکن دولتی، مسئول سازی و در اماکن عمومی نیز فعال شدن ستاد امر به معروف و گروه های مردمی در این خصوص است.

احمدی پیرامون متکدیان و معتادین متجاهر نیز افزود: زیرساخت ها و پیگیری های خوبی در این خصوص انجام شده که انشاء ا… در آینده نزدیک مشکلات موجود در این حوزه مرتفع خواهد شد.

وی به نکاتی پیرامون وضعیت کنونی بازار اشاره و تأکید کرد: مسائل بازار بایستی توسط بازاریان مرتفع گردد که در این خصوص برنامه ریزی هایی انجام شده که انشاء ا… با اجرایی شدن آنها، مسائل و موانع برطرف خواهد شد.

فرماندار اصفهان افزود: ارتباط سازمان یافته پلیس با اقشار مختلف باید تقویت شود و ساختار مشخصی در این رابطه تعریف گردد.

احمدی عنوان کرد: پلیس به طرق مختلف بستری را برای افزایش تعاملات بین دستگاهی فراهم کند.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت ساختاری کلانتری های شهرستان باید تقویت شود، افزود: باید بستر لازم به گونه ای فراهم شود تا اقتدار نیروی انتظامی روز به روز تقویت گردد.

گفتنی است، در پایان با حضور فرماندار اصفهان، از فرمانده انتظامی و فرماندهان کلانتری های شهرستان تجلیل شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + پانزده =