فرماندار اصفهان بر اهمیت اردوهای راهیان نور و تأثیرگذاری آن بر نسل جوان و نوجوان تأکید کرد

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: اهمیت اردوهای راهیان نور به علت تأثیرگذاری آن بر نسل جوان و نوجوان و آشنایی آنها با فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان با حضور فرماندار اصفهان پیرامون هماهنگی و برنامه ریزی پشتیبانی اردوهای راهیان نور برگزار شد.

فرماندار اصفهان در این جلسه، خاطرنشان کرد: اهمیت اردوهای راهیان نور به علت تأثیرگذاری آن بر نسل جوان و نوجوان و آشنایی آنها با فرهنگ ایثار و شهادت است.

احمدی با اشاره به اهمیت اعزام کاروان های راهیان نور و تأثیرگذاری این رویداد فرهنگی، همت دست جمعی همه دستگاه های اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر این حرکت ارزشی را خواستار شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

با حضور مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار اصفهان، برخی از مسائل و مشکلات حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تسریع در رفع آنها تأکید شد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =