فرماندار اصفهان از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز احیای روحیه ظلم ستیزی و نمادی از وحدت امت اسلامی در رویارویی با جنایات صهیونیسم جهانی است. این روز یادگار، ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نشانگر عزم جدی مسلمانان ایران و جهان برای آزاد سازی قدس شریف از چنگ دژخیمان و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی است.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس»، از آن جهت حائز اهمیت است که نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی ماندگار برای توجه به سرنوشت قدس شریف مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس شریف و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی ناگسستنی دارد.

بدینوسیله ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان، دعوت می نمایم تا بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و با آرمانهای امام عظیم الشأن انقلاب (ره) بیعتی دوباره داشته باشند.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 5 =