مدیر راهداری شهرستان: خرابی های رویه راه های شهرستان ناشی از بارش های شدید در ماه های اخیر سال گذشته بوده که لکه گیری رویه راه ها برای ایمنی و بهسازی انجام شده است

فرماندار اصفهان عنوان کرد: روکش آسفالت حدود ۱۰۰ کیلومتر از راه های شهرستان همچون محور خلیج فارس، محور اصفهان-کوهپایه، کمربندی شرقی و تعدادی از راه های فرعی و روستایی، ازجمله برنامه ها و پروژه های در دست اجرا در سال جاری است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، مهرداد علی اکبری مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اصفهان با اشاره به خرابی های رویه راه های شهرستان ، اظهار داشت: این خرابی ها ناشی از بارندگی های شدید در ماه های اخیر سال گذشته بوده است که لکه گیری رویه راه ها برای ایمن سازی و به سازی انجام و ۷۵۰۰ متر مربع از این راه ها لکه گیری شده و در ادامه ان شاء الله این معضل برطرف خواهد شد.

وی به پروژه های برنامه ریزی شده و در دست اجرای سال جاری اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت حدود ۱۰۰ کیلومتر از راه های شهرستان همچون محور خلیج فارس، محور اصفهان-کوهپایه، کمربندی شرقی و تعدادی از راه های فرعی و روستایی، ازجمله برنامه ها و پروژه های در دست اجرا در سال جاری است.

علی اکبری عنوان کرد: حدود ۱۵۰ کیلومتر خطکشی مفید در راه ها با اولویت بزرگراه ها، راه های اصلی، فرعی و روستایی انجام خواهد شد.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان افزود: نصب حفاظ برای راه های محور خلیج فارس، کمربندی غربی و محور اصفهان-نائین، از دیگر پروژه های در دست اجراست.

وی ادامه داد: نصب حفاظ گاردریل در محورهای ۴خطه فرودگاه و مقاطعی که دارای اختلاف ارتفاع و پرتگاه هستند نیز تکمیل خواهد شد.

علی اکبری تصریح کرد: حدود ۳۵ کیلومتر از روشنایی راه های شهرستان در سال جاری در دست اجرا قرار دارد.

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =