فرماندار اصفهان: از ادارات خواسته شده محیطی را ایجاد کنند که ارزش های حجاب ترویج شود

فرماندار اصفهان خطاب به مسؤولان عنوان کرد: جلسات خاص و توجیهی برای زیرمجموعه‌ها برگزار کنید و در این راستا ستاد امر به معروف آمادگی توجیه و آموزش به افراد را دارد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه قرارگاه امنیت اجتماعی شهرستان با اشاره به دستورالعمل ابلاغی پیرامون موضوع عفاف و حجاب اظهار داشت: از ادارات خواسته شده محیطی ایجاد کنند تا ارزش‌های حجاب ترویج شود.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت موضوع آموزش در این مبحث افزود: در این راستا مدیران دستگاه های اجرایی ملزم شده اند جلسات آموزشی برای پرسنل برگزار کنند.

احمدی با بیان اینکه دستورالعمل های ابلاغی سه ویژگی دارد، تصریح کرد: اول اینکه گفتمانی برای ترویج عفاف و حجاب با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایجاد شود، دوم اینکه هماهنگی‌های اجرایی طراحی شود و سوم اینکه هریک از مسئولین مطابق وظایف قانونی خود ملزم به اقدامات موثر ایجابی و سلبی شوند.

وی مجموعه شهرداری اصفهان را در بخش اداری و سازمانی، فرهنگی، ایجابی و مراکز تحت پوشش شامل خدماتی، حمل و نقل و گردشگری در محیط های مرتبط مسئول اقدامات موثر دانست و برای هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی به منظور ایفای وظایف سازمان ها و مناطق شهری اعلام آمادگی کرد.

فرماندار اصفهان خطاب به مسؤولان عنوان کرد: جلسات خاص و توجیهی برای زیرمجموعه‌ها برگزار کنید و در این راستا ستاد امر به معروف آمادگی توجیه و آموزش به افراد را دارد.

احمدی همچنین از تلاش های مدیریت شهری ،سازمانها و مناطق در ایام گذشته بویژه نوروز ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه همچنین شهردار اصفهان دکتر قاسم زاده با بیان اقدامات انجام شده آمادگی مدیریت شهری را برای اجرای دستور العمل های ابلاغی بیان کرد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با خانواده معظم شهید والامقام شکرالله ذوالفقاری، دیدار و گفتگو کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار اصفهان به اتفاق شهردار بهارستان در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر بهارستان حضور یافت.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهارده =