فرماندار اصفهان تأکید کرد: برای رعایت حجاب و جلوگیری از ترویج بدحجابی، عموم مردم همچون گذشته بایستی در صحنه حاضر شوند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: بدحجابی به مرور زمان با برنامه ریزی دقیق دشمن و با تغییر باورها به وقوع پیوست که بایستی به مرور و با برنامه ریزی دقیق برطرف گردد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات، با بیان اینکه گفتمان و رفتار ما در دستگاه های اجرایی بر روی مردم تأثیرگذار است، اظهار داشت: گفتمان، رفتار و رویه ما تغییر کرده است که نقش بسیج و فرماندهان پایگاه بسیج اصلاح اینگونه گفتمان ها و رویه هاست.

فرماندار اصفهان افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مدیران بایستی با ارتباط بی واسطه با کارکنان و بالاخص مردم در راستای امیدآفرینی در جامعه گام بردارند.

احمدی تصریح کرد: از بسیج انتظار می رود که با توجه ویژه و رصد امور، اگر تغییری در گفتمان و رویه مدیران انجام نشده، به آنها تذکر دهند.

وی با بیان اینکه بدحجابی معضل و آسیبی فرهنگی است، عنوان کرد: بدحجابی به مرور زمان با برنامه ریزی دقیق دشمن و با تغییر باورها به وقوع پیوست که بایستی به مرور و با برنامه ریزی دقیق برطرف گردد.

فرماندار اصفهان افزود: اقدامات مؤثر و طرح های متعدد اجرایی توسط دستگاه های مختلف فرهنگی بالاخص آموزش و پرورش در زمینه عفاف و حجاب انجام شده و در حال انجام است که بسیار امیدبخش است.

احمدی با بیان اینکه دستورالعمل های ابلاغی سه ویژگی دارد، تصریح کرد: اول اینکه گفتمانی برای ترویج عفاف و حجاب با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایجاد شود، دوم اینکه هماهنگی‌های اجرایی طراحی شود و سوم اینکه هریک از مسئولین مطابق وظایف قانونی خود ملزم به اقدامات موثر ایجابی و سلبی شوند.

وی تأکید کرد: برای رعایت حجاب و جلوگیری از ترویج بدحجابی، عموم مردم همچون گذشته بایستی در صحنه حاضر شوند و همراهی لازم را با نیروهای بسیج و امر به معروف داشته باشند.

فرماندار اصفهان افزود: ما در حوزه ایجابی و سلبی برنامه های منظم و هماهنگی داریم که روز به روز در حال توسعه است و در این خصوص نیروهای بسیج و فراجا با جدیت اقدام می نمایند.

گفتنی است، در پایان، با حضور فرماندار اصفهان از فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات تقدیر شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =