فرماندار اصفهان تأکید کرد: برای رعایت حجاب و جلوگیری از ترویج بدحجابی، عموم مردم همچون گذشته بایستی در صحنه حاضر شوند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: بدحجابی به مرور زمان با برنامه ریزی دقیق دشمن و با تغییر باورها به وقوع پیوست که بایستی به مرور و با برنامه ریزی دقیق برطرف گردد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات، با بیان اینکه گفتمان و رفتار ما در دستگاه های اجرایی بر روی مردم تأثیرگذار است، اظهار داشت: گفتمان، رفتار و رویه ما تغییر کرده است که نقش بسیج و فرماندهان پایگاه بسیج اصلاح اینگونه گفتمان ها و رویه هاست.

فرماندار اصفهان افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مدیران بایستی با ارتباط بی واسطه با کارکنان و بالاخص مردم در راستای امیدآفرینی در جامعه گام بردارند.

احمدی تصریح کرد: از بسیج انتظار می رود که با توجه ویژه و رصد امور، اگر تغییری در گفتمان و رویه مدیران انجام نشده، به آنها تذکر دهند.

وی با بیان اینکه بدحجابی معضل و آسیبی فرهنگی است، عنوان کرد: بدحجابی به مرور زمان با برنامه ریزی دقیق دشمن و با تغییر باورها به وقوع پیوست که بایستی به مرور و با برنامه ریزی دقیق برطرف گردد.

فرماندار اصفهان افزود: اقدامات مؤثر و طرح های متعدد اجرایی توسط دستگاه های مختلف فرهنگی بالاخص آموزش و پرورش در زمینه عفاف و حجاب انجام شده و در حال انجام است که بسیار امیدبخش است.

احمدی با بیان اینکه دستورالعمل های ابلاغی سه ویژگی دارد، تصریح کرد: اول اینکه گفتمانی برای ترویج عفاف و حجاب با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایجاد شود، دوم اینکه هماهنگی‌های اجرایی طراحی شود و سوم اینکه هریک از مسئولین مطابق وظایف قانونی خود ملزم به اقدامات موثر ایجابی و سلبی شوند.

وی تأکید کرد: برای رعایت حجاب و جلوگیری از ترویج بدحجابی، عموم مردم همچون گذشته بایستی در صحنه حاضر شوند و همراهی لازم را با نیروهای بسیج و امر به معروف داشته باشند.

فرماندار اصفهان افزود: ما در حوزه ایجابی و سلبی برنامه های منظم و هماهنگی داریم که روز به روز در حال توسعه است و در این خصوص نیروهای بسیج و فراجا با جدیت اقدام می نمایند.

گفتنی است، در پایان، با حضور فرماندار اصفهان از فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات تقدیر شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =