جلسه هم اندیشی دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی منطقه براآن جنوبی با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: قواعد و برنامه هایی که باید اجرا کنیم باید طابع نظام ولایی باشد در غیر این صورت از ایچگونه ارزشی برخوردار نخواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هم اندیشی دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی منطقه براآن جنوبی که در روستای پیله وران برگزار شد، خاطرنشان کرد: باید نقاط ضعف و قوت موجود را مطرح کرده و برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت طرح و راهکارهای نویی ارائه نماییم.

فرماندار اصفهان افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی بایستی توقعات و انتظارات مردم را به اطلاع مسئولان برسانند و ظرفیت ها و پیشرفت ها را برای مردم بیان کنند.

احمدی عنوان کرد: اقداماتی در دست انجام است که ثمرات آن در آینده روشن خواهد شد.

وی افزود: قواعد و برنامه هایی که باید اجرا کنیم باید طابع نظام ولایی باشد در غیر این صورت از ایچگونه ارزشی برخوردار نخواهد بود.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − شش =