پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی و تولید در شهرستان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی و تولید در شهرستان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

جهاد سازندگی از جمله اولین نهادهای انقلابی بود که به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در راستای حمایت از مردم محروم و کمک به  توسعه مناطق روستایی پا به عرصه حیات گذاشت.

۲۷ خرداد ماه که مصادف با سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی است، به نام (روز جهاد کشاورزی) نام گرفته و فرصتی فراهم کرده تا ضمن یادآوری و گرامیداشت فرهنگ ایثار و جهاد، دستاوردها و عملکرد وزارت جهاد کشاورزی را تبیین و عموم مردم را از طرح ها و برنامه های بخش کشاورزی کشور آگاه سازیم.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سازمان جهاد کشاورزی و تبریک هفته جهاد کشاورزی، این ایام فرخنده را به خانواده بزرگ کشاورزی شهرستان، و همه تلاشگران عرصه تولید و بهره برداران این عرصه دامی، باغی، زراعی و… صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید آنکه دست اندرکاران جهاد کشاورزی با خدمت رسانی هرچه بیشتر به کشاورزان شهرستان و با حضور فعال در روستاها بتوانند منشا خیر و برکت برای مردمان شریف این سرزمین سرسبز و پر خیر باشند.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار  اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =