تقدیر جمعی از اهالی روستای کوی راه حق از اقدامات و پیگیری های فرماندار اصفهان

فرماندار اصفهان تأکید کرد: درآمدهای کوی راه حق بایستی افزایش یابد و سرانه های این منطقه نیز تقویت شود و امیدواریم بتوانیم اقدامات مؤثر و مفیدتری برای ساکنین این منطقه انجام دهیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (یکشنبه)، جمعی از اهالی روستای کوی راه حق به اتفاق دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا با حضور در فرمانداری اصفهان، از اقدامات، هماهنگی ها و پیگیری های مجدانه فرماندار اصفهان برای رفع موانع و مشکلات موجود در منطقه کوی راه حق تقدیر کردند.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این نشست، خاطرنشان کرد: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و مسئولین باید خود را خدمتگزار مردم بدانند.

احمدی با بیان اینکه حضور این جمع در فرمانداری دارای دو پیام است، افزود: پیام اول این است که مردم ما مردم قدردانی هستند و دوم اینکه مسئولین مدیون این مردمند و بایستی به طور شبانه روزی خدمتگزار آنها باشند.

وی تأکید کرد: درآمدهای کوی راه حق بایستی افزایش یابد و سرانه های این منطقه نیز تقویت شود و امیدواریم بتوانیم اقدامات مؤثر و مفیدتری برای ساکنین این منطقه انجام دهیم.

گفتنی است، کلنگ زنی و اجرای پروژه زیرگذر کوی راه حق، رفع نقاط حادثه خیز این منطقه، ساماندهی محور خلیج فارس، لکه گیری آسفالت این محور و غیره، ازجمله هماهنگی و پیگیری های فرماندار اصفهان در منطقه کوی راه حق بوده است.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =