در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، سرهنگ مجتبی راضی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) معرفی شد

در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، از زحمات سرهنگ پاسدار جواد داستانی تجلیل و سرهنگ پاسدار مجتبی راضی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) معرفی شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اصفهان، با اشاره به پیشتازی بسیج در بخش مرکزی، خاطرنشان کرد: بخش مرکزی اصفهان نیازهایی دارد که این نیازها در برخی موارد نسبت به بعضی از شهرستان های محروم، بیشتر است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه اراده دولت برای رفع مشکلات و نیازهاست، افزود: مسئولین اراده رفع مشکلات کلان استان و شهرستان را کرده اند.

احمدی با اشاره به موضوع آب شرب و کشاورزی اصفهان تصریح کرد: امروزه دولت سیزدهم براساس گفتمان مطرح شده که همان تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین است برای خدمت در بخش های مختلف بالاخص رفع مشکل آب اصفهان برنامه ریزی و زمان بندی کرده است و امید دارد که طبق آن زمان بندی پیش برود.

وی افزود: این رویه با کار، گفتمان، جلسات، مطالبات و پیگیری های مشترک امکان پذیر است و ان شاء الله محقق خواهد شد.

فرماندار اصفهان با اشاره به بالاترین تولیدات در زمینه گوشت، شیر و محصولات راهبردی در بخش کشاورزی، تأکید کرد: باید تحول چشمگیری در بخش کشاورزی انجام گردد و اصلاح الگوی کشت منجر به درآمد و صرفه جویی در مصرف آب شود.

احمدی افزود: ان شاء الله با انتصاب فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) و هم افزایی جدی بین بسیج و جهاد کشاورزی بتوانیم رونق ویژه ای به بخش کشاورزی بدهیم.

وی با اشاره به جمعیت بالای شهرها و ۸۲ روستای بخش مرکزی، خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) بایستی این بخش را مورد توجه ویژه قرار دهد.

گفتنی است، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، از زحمات سرهنگ پاسدار جواد داستانی تجلیل و سرهنگ پاسدار مجتبی راضی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) معرفی شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =