پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ غدیر خم

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن عید بزرگ غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی را به عموم شیعیان و عدالتخواهان جهان بویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن عید بزرگ غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی را به عموم شیعیان و عدالتخواهان جهان بویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

غدیر روز اکمال دین، اتمام نعمت و موجب خشنودى خداوند سبحان است. غدیر، تنها یک نام و مختص به یک روز نیست، بلکه عهد و میثاق و جریانی مقدس است که انسانیت را معنا داده و مسیر دستیابی به کمال و بهره گیری از اندیشه های راستین خدایی را برای روح انسان به ارمغان می آورد و با تشکیل چشمه ای جوشان از تداوم رسالت، بستری مناسب برای توفیق و کامروایی رهروان دین مبین اسلام در محور ولایت مداری را فراهم می کند. غدیر، ثمره نبوت پیامبر گرامی اسلام(ص) و برگرفته از وحی و فرمان الهی است که خلقت را معنایی دوباره می بخشد و نقطه تکوین شجره طیبه امامت است که امتدادش تا پایان عالم هستی ادامه داشته و نوای حقانیتش، تا ابد در پهنای دنیا و دل های مسلمانان طنین انداز خواهد بود.

بدینوسیله فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی را به پیشگاه یگانه وارث غدیر حضرت ولیعصر (عج)، محضر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، ریاست محترم جمهور، خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، موفقیت و سلامتی همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 5 =