جلسه شورای مسکن شهرستان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: طبق قانون و با اعلام دولت به واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت بایستی زمین برای ساخت مسکن ویلایی تحویل گردد، اما این طرح در بسیاری از شهرستان ها من جمله شهرستان اصفهان به دلیل کمبود زمین قابلیت اجرا ندارد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای مسکن شهرستان، اظهار داشت: طبق قانون و با اعلام دولت به واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت بایستی زمین برای ساخت مسکن ویلایی تحویل گردد، اما این طرح در بسیاری از شهرستان ها من جمله شهرستان اصفهان به دلیل کمبود زمین قابلیت اجرا ندارد.

فرماندار اصفهان افزود: باتوجه به تقاضای بالا برای دریافت مسکن ملی، در واگذاری و تأمین زمین برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اصفهان نمی توانیم ورود کنیم که باید در این خصوص نیز تدبیر کنیم.

احمدی با تأکید بر لزوم پیگیری برای افزایش ارتفاع در کمیته تصویب، تصریح کرد: واجدین و متقاضیان دریافت مسکن ملی در روستاها بالاخص در منطقه براآن جنوبی که از فرآیند ثبت نام جا مانده اند، در صورت شناسایی و معرفی آنها تا زمان احداث مسکن در این منطقه در اولویت دریافت مسکن قرار خواهند گرفت.

وی افزود: شهرداران شهرهای شهرستان با همکاری بنیاد مسکن پیشنهادات و ایده هایی را پیرامون اراضی موقوفه و چگونگی استفاده از ظرفیت های اوقاف برای تولید مسکن ارائه نمایند تا در جلسات آتی شورای مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =