فرماندار اصفهان: بایستی ارتباط کمیته امداد با مردم، مسئولین و نهادهای مردمی فراگیرتر و تقویت گردد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: علیرغم تلاش رسانه ای دشمنان در ماه های اخیر برای نشان دادن عدم توجه مردم به معارف و احکام دینی، شواهد بیانگر آن است که امسال عزاداری های ماه محرم نسبت به سال گذشته پرشورتر برگزار می گردد و مردم ما نسبت به تلاش ها و گفته های دشمنان کاملا بی توجه هستند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با مدیران مناطق مختلف کمیته امداد اصفهان، عنوان کرد: علیرغم تلاش رسانه ای دشمنان در ماه های اخیر برای نشان دادن عدم توجه مردم به معارف و احکام دینی، شواهد بیانگر آن است که امسال عزاداری های ماه محرم نسبت به سال گذشته پرشورتر برگزار می گردد و مردم ما نسبت به تلاش ها و گفته های دشمنان کاملا بی توجه هستند.

فرماندار اصفهان با اشاره به افزایش میزان صدقات مردم به کمیته امداد، افزود: علیرغم تبلیغات رسانه ای دشمن علیه کمیته امداد، گزارشات بیانگر افزایش صدقات مردم به این نهاد مقدس است و این مهم حاکی از بی توجهی مردم به تبلیغات مسموم دشمنان بوده که شایسته تقدیر است.

احمدی تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا ارتباط کمیته امداد را با مردم، ادارات و مسئولین و نهادهای مردمی فراگیرتر و تقویت کنیم چراکه اصفهان مهد نیکوکاری و کمک به نیازمندان است.

وی افزود: کمیته امداد بایستی مراکز نیکوکاری را در حوزه های تخصصی همچون مسکن، درمان و غیره، نیز وارد کند و از اداره کردن این مراکز بپرهیزد.

فرماندار اصفهان بر ضرورت تعامل کمیته امداد با بانک ها تأکید کرد و گفت: کمیته امداد نسبت به مکاتبه، پیگیری و هماهنگی با بانک های مورد نظر جهت همکاری آنها در خصوص طرح های کمیته امداد، اقدام نماید.

احمدی تأکید کرد: کمیته امداد نسبت به پیگیری برای تقدیر از آن دسته از افراد و یا شعب بانک ها که همکاری و همراهی خوبی را با کمیته امداد داشته اند، اقدام نماید.

وی با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی دقیق از خدمات کمیته امداد در فضای مجازی، عنوان کرد: اطلاع رسانی درست از خدمات کمیته امداد باعث جذب بیشتر مردم می شود.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: تفاهم نامه دوجانبه ای بین کمیته امداد و اتاق اصناف اصفهان پیرامون رفع مسائل و مشکلات بهارستان و روستاهای بخش مرکزی در خصوص اخذ پروانه، صدور مجوزها و معافیت ها، منعقد گردد.

احمدی افزود: جلسه مشترکی فی ما بین کمیته امداد و فرمانداری پیرامون اشتراک سامانه ها و اطلاعات دهک های افراد، برگزار گردد.

وی برای برگزاری جلسات ماهیانه با کمیته امداد با دستور کار مشخص برای پیشبرد امور مربوط به کمیته امداد اعلام آمادگی کرد و گفت: کمیته امداد بستر لازم را برای برگزاری اینگونه جلسات فراهم سازد.

گفتنی است، در پایان این نشست، با اهدای لوح سپاس از طرف مدیرکل کمیته امداد امام (ره) اصفهان ، از همکاری شایسته فرماندار اصفهان با این نهاد مقدس تقدیر شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نوزده =