فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما باید دبیرخانه دائمی برای مناسبت های دفاع مقدس داشته باشیم

با حضور فرماندار اصفهان، علی حاجیان به عنوان مشاور افتخاری فرماندار و مسئول هماهنگی امور یادمان های شهدای گمنام شهرستان اصفهان معرفی شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان، با تأکید بر اینکه ما باید دبیرخانه دائمی پیرامون مناسبت های دفاع مقدس بالاخص موضوع آزادگان داشته باشیم، عنوان کرد: این دبیرخانه نیازمند اتاق فکر و اعضای دائمی است که بایستی با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه و دیگر مؤسسات و مراکز وابسته به امور آزادگان و ایثارگران تشکیل گردد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه جدول زمان بندی تهیه و برنامه ریزی دقیقی برای دعوت از آزادگان برای حضور در ادارات و همچنین حضور رؤسای ادارات در منزل آزادگان صورت پذیرد، افزود: آزادگان شهرستان به نواحیه ۴گانه مقاومت بسیج معرفی شوند تا برنامه ریزی لازم برای دیدار با این عزیزان و خانواده های آنها صورت پذیرد.

احمدی تصریح کرد: شهرداری با فضاسازی مناسب، فعالیت رسانه های مرتبط با شهرداری و همکاری با برنامه های بنیاد شهید و دیگر دستگاه های متولی ایثارگران و آزادگان، همچون گذشته رویداد ویژه ای را در سالروز ورود آزادگان به میهن، رقم بزنند.

وی افزود: به مناسبت  گرامیداشت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان، دستگاه های متولی با مکاتبه و پیگیری های لازم نسبت به ارائه خدمات آزادگان به مردم و تسریع در ارائه خدمات عمومی دستگاه های اجرایی به آزادگان و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان با اشاره به قرار داشتن در آستانه هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: باتوجه به نامگذاری روزهای هفته دفاع مقدس، دستگاه های مرتبط برنامه های خاصی را پیش بینی کنند و جلسات اجرایی نیز در این خصوص برگزار خواهد شد.

احمدی به اهمیت تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: امسال همایش تجلیل از زنان ایثارگر و همسران ایثارگران در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد که دستگاه های اجرایی بایستی همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: با همکاری بین دستگاهی، اقدامات ویژه ای در سطح محلات نیز انجام گردد.

گفتنی است، در پایان با حضور فرماندار اصفهان، علی حاجیان به عنوان مشاور افتخاری فرماندار و مسئول هماهنگی امور یادمان های شهدای گمنام شهرستان اصفهان معرفی شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با خانواده معظم شهید والامقام شکرالله ذوالفقاری، دیدار و گفتگو کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 13 =