نشست صمیمی فرماندار اصفهان با معتمدین و مؤثرین محلات اصفهان

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهرستان آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات الکترونیک در سطح شهرستان اعلام کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشست با معتمدین و مؤثرین محلات شهرستان، تأکید کرد: معتمدین باید با امیدآفرینی و بیان واقعیت ها و حقایق در محلات نقش مؤثری را ایفا نمایند.

احمدی با تأکید بر اینکه آحاد مردم بایستی نسبت به تأثیر حضور و رأی خود برای آینده کشور آگاه باشند، افزود: ما به عنوان مجریان انتخابات باید رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را دقیق پیگیری و اجرا کنیم.

 وی با بیان اینکه مردم در انتخابات مثل غدیر و محرم چشم دشمن را کور خواهند کرد، اظهار داشت: دشمنان امروز به دنبال کمرنگ نشان دادن مشارکت انتخابات آتی هستند، در حالی که طبق برآوردهای انجام شده به فضل خداوند شاهد مشارکتی پرشور در انتخابات خواهیم بود.

فرماندار  اصفهان خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی به مردم در این خصوص که مشارکت پرشور و حضور آنها پای صندوق های اخذ رأی باعث تقویت وحدت، اقتدار و عظمت ملی می شود، بایستی از طریق تبیین و رسانه ها انجام گردد.

احمدی افزود: حضور کاندیداهایی با سلایق مختلف باعث ایجاد رقابت می شود و ان شاء الله انتخابات رقابتی خواهیم داشت.

وی سلامت انتخابات و تلاش در این زمینه را حائز اهمیت دانست و گفت: سلامت انتخابات به برگزارکنندگان و مجریان آن که همان مردم هستند بستگی دارد و این مهم باید برای مردم تبیین گردد.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت حفظ امنیت انتخابات، افزود: قطعا دشمن به دنبال ایجاد نا امنی در زمان برگزاری انتخابات است اما با همراهی مردم انتخابات امنی را خواهیم داشت.

احمدی با تأکید بر اینکه ما باید از بانوان در فرآیند برگزاری انتخابات بیشتر استفاده کنیم، اظهار داشت: باید ساختارهایی پیش بینی شود تا بتوانیم از ظرفیت خوب بانوان برای تبیین، مشارکت و فرآیند اجرای انتخابات استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ما نیاز به شبکه سازی در فرآیند برگزاری انتخابات داریم، افزود: هرکس که به عنوان عضو شعبه انتخاب می شود باید در موضوعات مختلف ارتباط مستمر با شبکه داشته باشد

فرماندار اصفهان با بیان اینکه آموزش برگزاری انتخابات در سطوح مختلف از جمله مهم ترین موضوعاتی است که برای مجریان انتخابات به صورت الزامی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهرستان آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات الکترونیک در سطح شهرستان اعلام کرده است.

احمدی تصریح کرد:  به احتمال زیاد شهرستان اصفهان از جمله حوزه‌های انتخابیه جهت برگزاری انتخابات الکترونیک خواهد بود.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =