در نشستی با حضور فرماندار اصفهان، مشکلات عمرانی مدارس بررسی شد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: دستگاه های ذی ربط بایستی نسبت به رفع مشکلات مربوط به انشعابات مدارس نوساز تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، اقدام نمایند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان روز گذشته، به همراه مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ از مدرسه خیرساز حاج علی لباف واقع در ناحیه ۴ بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مدرسه قرار گرفت .

گفتنی است این مدرسه توسط خیرین نیک اندیش بنا شده که از آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار اصفهان پس از این بازدید، در نشستی با مدیران دستگاه های ذی ربط، مشکلات عمرانی مدارس، را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی با اشاره به کمبودهای موجود در آموزش و پرورش، تأکید کرد: ما باید با اراده و همکاری مجدانه تا قبل از بازگشایی مدارس، مشکلات آموزش و پرورش در عرصه های مختلف را مرتفع سازیم.

فرماندار اصفهان افزود: دستگاه های ذی ربط بایستی نسبت به رفع مشکلات مربوط به انشعابات مدارس نوساز تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، اقدام نمایند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =