فرماندار اصفهان بر لزون فرهنگ سازی پیرامون کاشت نهال در شهرستان تأکید کرد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: آموزش به صورت مکتوب و تصویری از اهمیت بسیار برخوردار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هماهنگی نهضت سراسری کاشت یک میلیارد نهال در شهرستان اصفهان، با اشاره به تعیین سهم دستگاه های اجرایی در کاشت نهال در شهرستان، تأکید کرد: باید سهم دستگاه های اجرایی برای کاشت نهال به طور کامل مشخص شود.

وی  افزود: بایستی تلاش کنیم سهمیه آن دسته از دستگاه های اجرایی که سهم کمتری برای کاشت نهال دریافت کرده اند را در سال آینده افزایش دهیم.

فرماندار اصفهان اظهار داشت: کاشت نهال مستلزم اقدامات ترویجی-تبلیغی بالاخص در حوزه دانش آموزی و مدارس است که در این راستا باید تمهیدات لازم اتخاذ گردد.

احمدی افزود: دستگاه های اجرایی این مهم را در سرفصل برنامه های اجرایی و کاری خود قرار دهند، در این خصوص برنامه ریزی کنند و برای زیر مجموعه های خود سهمی را برای کاشت نهال مشخص نمایند.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن شهرستان با توجه به جمعیت، طرح هادی، وسعت و کاربری فضای سبز روستاها، سهم هر روستا را برای کاشت نهال معین کند و بخشداری و دهیاری ها نیز همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

فرماندار اصفهان با اشاره به نحوه تعیین سهم صنایع مستقر در شهرستان اصفهان، افزود: بایستی در تعامل با اداره صنعت، معدن و تجارت، سهم صنایع مستقر در شهرستان معین گردد.

احمدی بر لزوم فرهنگ سازی پیرامون کاشت نهال در شهرستان تأکید کرد و گفت: شهرداری ها با فضاسازی و تبلیغات شهری، آموزش و پرورش با فراگیری در انجام کار و همچنین صدا و سیما نقش مهمی را در فرهنگ سازی برای کاشت نهال در شهرستان برعهده دارند.

وی با بیان اینکه اداره منابع طبیعی  شهرستان آماده تحویل نهال و انجام هرگونه همکاری با دستگاه های اجرایی شهرستان است، افزود: اگر دستگاه های اجرایی و شهرداری ها ملاحظاتی را در ارتباط با سهمیه و فرآیند انجام کار دارند نسبت به مکاتبه با اداره منابع طبیعی شهرستان اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان بر لزوم توجه اداره منابع طبیعی به تعامل بین چند بخش تأکید و عنوان کرد: آموزش به صورت مکتوب و تصویری از اهمیت بسیار برخوردار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

احمدی با تأکید بر اینکه فعالین محیط زیست در این حوزه، بسیج سازندگی، آب منطقه ای و آبفا نیز برای حضور در جلسات آتی دعوت شوند، افزود: موضوع کم آبی و فرونشست شهرستان اصفهان باید در برنامه های اداره منابع طبیعی شهرستان قرار گیرد و در این خصوص برنامه ریزی شود.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 6 =