فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما باید دقت و مطالعه کافی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون کنگره های شهدا داشته باشیم

فرماندار اصفهان عنوان کرد: دستورکارهای شورای آموزش و پرورش به دو بخش اجرایی و مصوبات و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تقسیم گردد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با اشاره به فلسفه آشنایی شهدای عالیقدر با فرهنگ و مکتب امام راحل (ره)، خاطرنشان کرد: معلمین نقش مؤثری در تربیت و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ و مکتب امام راحل (ره) قبل و بعد از انقلاب داشته اند.

فرماندار اصفهان افزود: در حال حاضر، معلمین می توانند برای تربیت نسل دینی تلاش کنند و با بهره گیری از ظرفیت خوب دانش آموزان نسبت به برگزاری کنگره شهدا اقدام نمایند.

احمدی با تأکید بر اینکه ما باید دقت کافی بر روی فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون کنگره های شهدا داشته باشیم، عنوان کرد: فراگیری، ایجاد خلاقیت در مدارس برای نقش آفرینی دانش آموزان در یادواره های شهدا، توجه به بانوان و خانواده، گره زدن اقدامات فرهنگی با خدمات اجتماعی، ازجمله نکات مهم در فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص کنگره و یادواره های شهدا بوده است.

وی افزود: جلسات اجرایی و آموزشی برای دست اندر کاران برگزاری یادواره های شهدا در مدارس برگزار و ساختاری را تعریف کنیم و ابتکارات و خلاقیت هایی نیز ایجاد نماییم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه دستورکارهای شورای آموزش و پرورش به دو بخش اجرایی و مصوبات و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تقسیم گردد، تأکید کرد: فایل تهیه شده از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب پیرامون کنگره های شهدا برای مطالعه در اختیار اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان قرار گیرد و دوره آموزشی در این خصوص برگزار گردد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سیزده =