فرماندار اصفهان عرصه یابی برای محرومیت زدایی در شهرستان را حائز اهمیت دانست

فرماندار اصفهان تأکید کرد: عرصه های محرومیت در نقاط شهری و روستایی شهرستان برای محرومیت زدایی باید شناسایی شود و پیگیری  های لازم در این خصوص با مدل مشارکت صورت پذیرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی که پیرامون پروژه های محرومیت زدایی شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: بسیج در اذهان مردم، نهادی انقلابی، کم هزینه و خدمتگزار بوده است که اعضای آن هرگز به دنبال منفعت شخصی و سازمانی نبوده و امور را با مشارکت مردم به پیش می برند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه بعضی موانع و محدودیت های قانونی و مالی مسائل و مشکلاتی را برای مردم به همراه داشته است، افزود: ما باید با همکاری بسیج و قرارگاه محرومیت زدایی، معضلات موجود در شهرستان را مرتفع سازیم.

احمدی عنوان کرد: نقش اصلی دولت تسهیلگری اقدامات و مشارکت های مردم است.

وی پیرامون موضوع اشتغال در شهرستان نیز گفت: باتوجه به وجود نقاط محروم و محرومین بسیار در اقصی نقاط شهرستان، لازم است از ظرفیت خوب بسیج در این راستا بالاخص برای ایجاد اشتغال استفاده نماییم.

فرماندار اصفهان با اشاره به شیوع بیماری سالک در شمال شرق شهرستان، اظهار داشت: با همکاری خوب بسیج می توانیم اقدامات مؤثرتری در جهت ریشه کنی بیماری سالک در این منطقه از شهرستان انجام دهیم.

احمدی عرصه یابی برای محرومیت زدایی را بسیار حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: عرصه های محرومیت در نقاط شهری و روستایی شهرستان برای محرومیت زدایی باید شناسایی شود و پیگیری  های لازم در این خصوص با مدل مشارکت صورت پذیرد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =