فرماندار اصفهان: مسئولین دولت سیزدهم در ارتباطی تنگاتنگ با مردم برای رفع مشکلات آنها تلاش می کنند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ارتباط مردم با مجموعه دولت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ انجام می گردد و برنامه ریزی برای ارتباط بیشتر و قوی تری در این خصوص انجام شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام شد، خاطرنشان کرد: فلسفه نامگذاری این ایام به عنوان هفته دولت، شهادت شهیدان رجائی و باهنر و بزرگداشت شهدای کارمند و دولت است.

فرماندار اصفهان افزود: بحمد الله با انتخاب مردم و شعارها و آرمان های انقلاب و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دولت سیزدهم با عنوان دولت مردمی شروع به فعالیت کرد و مسئولین این دولت با رویکرد ارتباط تنگاتنگ با مردم برای خدمت شبانه روزی به آنها تلاش می کنند.

احمدی تصریح کرد: توجه به تولید، اشتغال و معیشت مردم و همچنین توجه به اصل عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجه، توجه به آموزش و پرورش و جذب معلمین کارآزموده و انقلابی برای تحول در آموزش و پرورش و آموزش آنها از طریق دانشگاه فرهنگیان در حوزه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی، توجه به سرعت علم، انتصاب رؤسای انقلابی متدین و انقلابی در دانشگاه ها و مدیریت های آموزش و پرورش، توجه به برنامه های مؤمنانه و برنامه های فرهنگی و معنوی متعدد که منجر به افزایش مشارکت جوانان و نوجوانان در آنها شد، توجه به شهدای والامقام، ایثارگران و افتخارات دوران دفاع مقدس، توجه به اردوهای پیشرفت برای جوانان و نوجوانان، توجه به نهاد خانواده و بانوان، توجه به نخبگان در اقشار مختلف و ارتباط مستمر و هدفمند با نخبگان در صنوف، توجه به بهداشت و درمان در عرصه های مختلف، ارتقاء جایگاه ورزش قهرمانی و همگانی، تأمین و ساخت مسکن برای واجدین شرایط و اهتمام ویژه به بافت های فرسوده در شهرها، اصلاح طرح های هادی روستایی با شتاب ویژه و تعیین تسهیلات ویژه برای تولید مسکن در روستاها و یا اصلاح بافت های فرسوده در روستاها، توجه به صادرات غیرنفتی، فعال سازی واحدهای تولیدی راکد، افزایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی، ، ازجمله اقداماتی است که سرلوحه کار این دولت قرار گرفته است.

وی افزود: افزایش تولید محصولات کشاورزی، رفع مشکل آب شرب در مناطق مختلف و تولید برق و نیروگاه های خورشیدی، از دیگر اقدامات انجام شده از شروع فعالیت دولت سیزدهم تاکنون بوده است.

فرماندار اصفهان با اشاره به دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پایان سال جاری، خاطرنشان کرد: باتوجه به ۴ اصل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در برگزاری انتخابات پیش رو، ان شاء الله انتخابات سال جاری را با رعایت مر قانون و در تراز مردم اصفهان برگزار خواهیم کرد.

احمدی افزود: ارتباط مردم با مجموعه دولت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ انجام می گردد و برنامه ریزی برای ارتباط بیشتر و قوی تری در این خصوص انجام شده است.

گفتنی است، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با استقرار میز خدمت در حاشیه نماز جمعه اصفهان با حضور فرماندار اصفهان و مدیران دستگاه های اجرایی، به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی و به سئوالات آنها پاسخ داده شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =