در نشستی با حضور فرماندار اصفهان، مشکلات عمرانی مدارس بررسی شد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: دستگاه های ذی ربط بایستی نسبت به رفع مشکلات مربوط به انشعابات مدارس نوساز تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، اقدام نمایند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان روز گذشته، به همراه مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ از مدرسه خیرساز حاج علی لباف واقع در ناحیه ۴ بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مدرسه قرار گرفت .

گفتنی است این مدرسه توسط خیرین نیک اندیش بنا شده که از آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار اصفهان پس از این بازدید، در نشستی با مدیران دستگاه های ذی ربط، مشکلات عمرانی مدارس، را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی با اشاره به کمبودهای موجود در آموزش و پرورش، تأکید کرد: ما باید با اراده و همکاری مجدانه تا قبل از بازگشایی مدارس، مشکلات آموزش و پرورش در عرصه های مختلف را مرتفع سازیم.

فرماندار اصفهان افزود: دستگاه های ذی ربط بایستی نسبت به رفع مشکلات مربوط به انشعابات مدارس نوساز تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، اقدام نمایند.

مطالب مشابه

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جانبازان سرافراز صالحی و قصری سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ از ناحیه دو پا قطع عضو و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =