با حضور فرماندار اصفهان، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه فاطمه بتول شهر بهارستان نواخته شد

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی، آغاز حرکت گسترده و فعالیت منسجم همگان برای تعالی دینی و تعالی تحصیلی و آموزشی است و افزایش سطح تحصیلات، اطلاعات علمی و معلومات دانش آموزان در رشته های مختلف باعث استقلال علمی، افزایش تولید و بهره وری می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (شنبه) همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، در آیینی با حضور فرماندار و رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه فاطمه بتول واقع در شهر بهارستان نواخته شد.

 محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این آیین، ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: وظیفه دانش آموزان تحصیل علم و دانش است و امروزه دشمنان با توطئه های مختلف قصد دارند که جوانان ما نسبت به تحصیل و تعالیم دینی بی توجه شوند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه تلاش معلمان و خانواده ها در سال تحصیلی جدید باید ارتقاء سطح علمی و دینداری دانش آموزان باشد، گفت: آغاز سال تحصیلی در جامعه دینی ما بایستی آغاز حرکت تقویت باورهای دینی و تعالی علمی باشد و در این راستا معلمین و خانواده ها نقش مهمی برعهده دارند.

احمدی با بیان اینکه اگر کتب درسی آموزش داده می شود، به همراه آن انسان های مؤثری به نام معلمان درصدد تربیت دانش آموزان دیندار و عالم هستند، افزود: این مهم باعث کاهش آسیب های اجتماعی، تقویت توجه به احکام دین، توجه به همه دستورات قرآن مجید و همچنین باعث افزایش حساسیت نسبت به افرادی که قصد دارند در مقابل دین خدا بایستند می شود.

وی تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی، آغاز حرکت گسترده و فعالیت منسجم همگان برای تعالی دینی و تعالی تحصیلی و آموزشی است و افزایش سطح تحصیلات، اطلاعات علمی و معلومات دانش آموزان در رشته های مختلف باعث استقلال علمی، افزایش تولید و بهره وری می شود.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =