حضور سرزده فرماندار اصفهان در ایستگاه ۲۳ آتش نشانی مستقر در مجموعه شهید کشوری

فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی، با حضور سرزده در ایستگاه ۲۳ آتش نشانی، از آتش نشانان و پرسنل خدوم این ایستگاه تقدیر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور سرزده در ایستگاه ۲۳ آتش نشانی اصفهان مستقر در مجموعه شهید کشوری، ضمن تبریک این روز بزرگ به آتش نشانان و پرسنل خدوم این ایستگاه، با اهدای شاخه های گل از زحمات شبانه روزی آنان تقدیر کرد.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های خوب موجود برای اطلاع رسانی خدمات ارائه شده آتش نشانی به شهروندان، عنوان کرد: خدمات ایستگاه ۲۳ آتش نشانی مستقر در مجموعه شهید کشوری به روستاهای مجاور شایسته تقدیر است و این مهم بایستی با قوت ادامه یابد.

احمدی افزود: تلاش های آتش نشانی در زمینه اطفای حریق و امداد در سایر شهرستان های استان همواره مشهود بوده و هست که بیانگر روحیه ایثارگری و نودوستی و ابتکارعمل آتش نشانان است.

گفتنی است، فرماندار اصفهان با حضور در ایستگاه ۲۳ آتش نشانی اصفهان از طریق بی سیم با مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان نیز گفتگو و روز آتش نشانی و ایمنی را به وی و پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی اصفهان تبریک گفت.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 1 =