در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، دو مدرسه دخترانه شهید ناصر هادی نصرآبادی و مهندس مهدی نصرآبادی در روستای اشکاوند افتتاح شد

با حضور فرماندار اصفهان، دو مدرسه دخترانه ابتدایی و متوسطه اول در روستای اشکاوند افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (سه شنبه)، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، دو واحد آموزشی ۶ کلاسه دخترانه ابتدایی و متوسطه اول شهید ناصر هادی نصرآبادی و مهندس مهدی هادی نصرآبادی در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ متر مربع و زیربنای بیش از ۱۷۰۰ متر مربع به همت خیر نیک اندیش مهندس مهدی هادی نصرآبادی و آموزش و پرورش ناحیه ۶ اصفهان در روستای اشکاوند افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =