فرماندار اصفهان: انتخابات نماد مردم سالاری و اعمال سلایق مختلف است

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیروان تمام ادیان با نگرش های مختلف همه به امنیت، اقتدار و پیشرفت کشور و رفع مشکلات موجود می اندیشند و این دغدغه در برهه‌های مختلف کشور بروز پیدا کرده که بهترین جلوه آن در دوران دفاع مقدس دیده شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه انتخاب هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حوزه فرعی زرتشتیان اصفهان، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، با اشاره به زحمات و تلاش های پلیس برای تأمین امنیت مردم، عنوان کرد: به دلیل برقراری امنیت در کشور، ادیان مختلف می‌توانند آئین‌های خودشان را برگزار کنند و در کنار هم برای تعالی کشور تلاش کنند.

فرماندار اصفهان افزود: پیروان تمام ادیان با نگرش های مختلف همه به امنیت، اقتدار و پیشرفت کشور و رفع مشکلات موجود می اندیشند و این دغدغه در برهه‌های مختلف کشور بروز پیدا کرده که بهترین جلوه آن در دوران دفاع مقدس دیده شده است.

احمدی با بیان اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری، تعیین سرنوشت کشور به دست مردم و اعمال سلایق مختلف است، گفت: نتیجه انتخابات در زندگی مردم تأثیر خود را خواهد گذاشت.

وی در ادامه جلسه با بیان اینکه اقلیت‌های دینی پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند، خاطرنشان کرد: در این جلسه از بین معتمدین حاضر، هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر عضو علی البدل برای هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه فرعی انتخابیه زرتشتیان اصفهان برگزیده می‌شوند.

گفتنی است،  پیمان سردار، کامران کیانفر، رامین رستمی، تیرداد آتش‌بند، مهشید آتش‌بند، میترا پشوتنی‌زاده، پریدخت آتش‌بند، کیوان کیانفر به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب و خسرو بهمردی‌کلانتری، پریچهر مالی، شیرین کیانپور، هرمزان باوفا و شاهدخت ایرانی به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه فرعی زرتشتیان اصفهان انتخاب شدند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − ده =