فرماندار اصفهان تأکید کرد: باید بسیج دانش آموزی را همواره فعال نگه داریم

فرماندار اصفهان اظهار داشت: بسیج دانش آموزی هم افزای با سایر تشکل هاست و بایستی ارتباط خود را با دیگر تشکل ها حفظ نماید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در همایش فرماندهان بسیج دانش آموزی نواحی مقاومت بسیج حضرت امام رضا (ع) و حضرت امام صادق (ع) اصفهان، با بیان اینکه بسیج دانش آموزی از ابتدای تشکیل بسیج، فعالترین رکن آن بوده است، اظهار داشت: پرورش نیروهای بسیجی و کارآمد در بسیج مدارس در اصفهان صورت پذیرفت.

فرماندار اصفهان افزود: انسجام ماهیانه می تواند زمینه انسجام بیشتر بسیجیان دانش آموز را فراهم سازد.

احمدی با بیان اینکه دشمنان کشور تلاش می کنند که اخبار خوب را بد جلوه دهند و همچنین اخبار خوب به گوش مردم نرسد، تأکید کرد: ما باید واقعیت ها را به درستی بدانیم و با نگاه ما می توانیم، آنها را برای مردم تبیین نماییم.

وی با اشاره به برخی از موفقیت ها و دستاوردهای دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: جریان یا حرکتی که از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبعیت کند، در جهت اعتلای این کشور تلاش کرده است و ما باید این روحیه را در جامعه تقویت و تبیین نماییم.

فرماندار اصفهان افزود: باید به دستاوردهایی که روزانه از آنها بهره می گیریم و یا امیدواریم به بهره گیری از آنها در آینده در عرصه داخلی و بین المللی، توجه کنیم.

 فرماندار اصفهان خطاب به فرماندهان بسیج دانش آموزی گفت: شما نمایندگان دانش آموزان در اصفهان هستید و ما به راهنمایی های شما نیاز داریم از این رو بایستی بستر لازم به گونه ای فراهم شود که ماهیانه بتوانیم نقطه نظرات شما را بشنویم و از آنها استفاده کنیم.

احمدی بر اهمیت ادامه تحصیل بسیجیان تأکید کرد و افزود: باید بسیج دانش آموزی را همواره فعال نگه داریم.

وی در ادامه اضافه کرد: بسیج دانش آموزی هم افزای با سایر تشکل هاست و بایستی ارتباط خود را با دیگر تشکل ها حفظ نماید.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: برگزار کننده و نظارت کننده انتخابات در جمهوری اسلامی ایران خود مردم هستند و بایستی با همکاری بسیج دانش آموزی در راستای مشارکت حداکثری و برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کنیم.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =