فرماندار اصفهان: تعامل دوسویه بین اصناف و نیروی انتظامی برای رونق کسب و کار و تأمین امنیت، از اهمیت بسیار برخوردار است

در آیینی با حضور فرماندار اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان استان، از عوامل انتظامی استان توسط هیأت رئیسه اتاق اصناف اصفهان و همچنین از هیأت رئیسه اتاق اصناف توسط فرماندهی انتظامی استان تجلیل شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه همایش پلیس و اصناف، با بیان اینکه فعالیت های اصناف بخشی از فعالیت های اقتصادی در شهرستان بوده و مستلزم امنیت است، خاطرنشان کرد: تعامل دوسویه بین اصناف و نیروی انتظامی برای رونق کسب و کار و برای تقویت امنیت بسیار مهم است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه امروز شاهد تجلیل اصناف از عوامل انتظامی و بالعکس بودیم، افزود: این روحیه قدرشناسی بین اصناف و نیروی انتظامی بسیار ارزشمند است که امیدواریم روز به روز تقویت گردد.

گفتنی است، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان استان، از عوامل انتظامی استان توسط هیأت رئیسه اتاق اصناف اصفهان و همچنین از هیأت رئیسه اتاق اصناف توسط فرماندهی انتظامی استان تجلیل شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =