تجلیل فرماندار اصفهان از گروه سرود مدرسه امام محمد باقر (ع) اصفهان برای کسب رتبه برتر کشور

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ما بایستی به پیروزی های گذشته افتخار کرده و به افق بلند آینده توجه داشته باشیم که ایم مهم همواره مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب بوده است.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، ، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در آیین تجلیل از گروه سرود مدرسه امام محمد باقر (علیه السلام) ناحیه ۶ اصفهان ، با بیان اینکه گروه سرود اصفهان در کشور زبان زد و الگو است، خاطرنشان کرد: اصفهان مهد و مرکز هنر است.

فرماندار اصفهان افزود: هنر ابعاد و رشته های مختلفی دارد و فعالیت در یکی از رشته های هنری نباید مانع فعالیت در دیگر رشته های هنری و علمی شود.

احمدی تصریح کرد: ما بایستی به پیروزی های گذشته افتخار کرده و به افق بلند آینده توجه داشته باشیم که ایم مهم همواره مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب بوده است.

گفتنی است، فرماندار اصفهان در پایان از گروه سرود مدرسه امام محمد باقر (علیه السلام) ناحیه ۶ اصفهان که موفق به کسب رتبه برتر سرود در کشور در سال ۱۴۰۲ شده اند، تجلیل کرد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =