حضور فرماندار اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فرآورده های لبنی صادراتی اصفهان و سومین جشنواره گاو هلشتاین اصفهان

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فرآورده های لبنی صادراتی اصفهان از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ آبان ماه در ۱۵۰ غرفه در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فرآورده های لبنی صادراتی اصفهان و سومین جشنواره ملی گاو هلشتاین اصفهان، از غرفه های این نمایشگاه بازدید کرد.

گفتنی است، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فرآورده های لبنی صادراتی اصفهان از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ آبان ماه در ۱۵۰ غرفه در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود که امسال همزمان با سومین جشنواره ملی گاو هلشتاین برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه یکی از باسابقه‌ترین نمایشگاه‌های استان است که به جهت کیفیت برگزاری هر ساله مورد استقبال طیف وسیعی از صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات مرتبط، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان و فعالین قرار می‌گیرد. در این نمایشگاه شرکت‌هایی با زمینه فعالیت تولید خوراک دام، طیور و آبزیان، افزودنی‌ها، ریزمغذی‌ها و مکمل‌ها، کارخانجات مرتبط با تجهیزات، تاسیسات و ماشین آلات نگهداری دام، طیور و آبزیان، تولیدکنندگان و واردکنندگان دارو و واکسن‌های دامپزشکی، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات، کارخانجات خوراک دام، فرآوری گوشت، مرغ، ماهی، تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی و محصولات خام دامی، پرورش دهندگان شتر مرغ، بوقلمون، تولید جوجه یک روزه و…. شرکت خواهند داشت.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =