فرماندار اصفهان: ان شاء الله با بهره گیری از ظرفیت خوب دانش آموزان و امید بتوانیم امور را به پیش ببریم

فرماندار اصفهان اظهار داشت: ان شاء الله با بهره گیری از ظرفیت خوب دانش آموزان و امید بتوانیم امور را به درستی به پیش ببریم.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه جمع بندی نوجوانان از مشاهدات و تجزیه و تحلیل خود از فعالیت ها و اقدامات فرمانداری، ضمن تبریک هفته نوجوان، از مشاهده افق بلند و دیدگاه های دانش آموزان و نوجوانان ابراز خرسندی کرد و گفت: شنیدن نقطه نظرات نوجوانان و اینکه آنها با حضور در جلسات مختلف در جریان اقدامات و هماهنگی های لازم برای اجرای امور قرار می گیرند، بسیار ارزشمند است و این روند باید ادامه یابد.

فرماندار اصفهان افزود: ان شاء الله با دعوت از دانش آموزان و نوجوانان برای حضور در جلسات شورای آموزش و پرورش بتوانیم از نظرات آنها در این راستا بهره ببریم.

احمدی خاطرنشان کرد: اگر ما پیشرفت های کشور را با دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی مقایسه کنیم، متوجه می شویم که پیشرفت و افتخارات امروز ما ناشی از امید بوده که با ۸ سال مقاومت یک سانتی متر از خاک کشور دست دشمن نیفتاد.

وی افزود: ان شاء الله با بهره گیری از ظرفیت خوب دانش آموزان و امید بتوانیم امور را به درستی به پیش ببریم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه جهت گیری ما برقراری عدالت بوده است، عنوان کرد: ما به نوعی به سمت عدالت پیش رفته ایم و حرکت ما به سمت برقراری عدالت در عرصه های مختلف بالاخص عدالت آموزشی بوده است که این مهم با اراده مسئولین و مردم محقق خواهد شد.

احمدی افزود: این فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «کاری کنید که ۵۰ سال آینده هرکس در هر جای دنیا پیرامون هر موضوعی بخواهد تحقیق کند، چاره ای جز فراگیری زبان فارسی نداشته باشد» افق بلند ما بوده و باید مورد توجه قرار گیرد و نقطه نظرات دانش آموزان بیانگر حرکت آنها در این مسیر است.

گفتنی است، فرماندار اصفهان با اهدای شاخه های گل از نوجوانان حاضر در فرمانداری تجلیل کرد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =