فرماندار اصفهان بر ضرورت تشکیل کمیته مشارکت ها در دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی تأکید کرد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: هدف از تشکیل کمیته مشارکت ها در دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات برای کارکنان، خانواده های آنان و مرتبطین با دستگاه های اجرایی و زیرمجموعه های آنان به صورت مجازی، مکتوب و حضوری است که شیوه انجام آن در دستگاه های اجرایی با یکدیگر متفاوت است.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هم اندیشی دبیران کمیته مشارکت های انتخابات دستگاه های اجرایی شهرستان، با بیان اینکه شاکله اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی بوده است و این مهم تداوم خواهد یافت، خاطرنشان کرد: ما همواره به دلیل پایبندی به آرمان های انقلاب، حفظ کشور، اجرای احکام دین و مقابله با استکبار با توطئه های بسیاری در عرصه های مختلف و به شیوه های گوناگون مواجه بوده و هستیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به راه افتادن جنگ ترکیبی در کشور ما توسط دشمنان، افزود: یکی از ابعاد این جنگ ترکیبی این است که رسانه های بیگانه مکرر بمب ناامیدی بر سر مردم ما می ریزند و از مصادیق بارز آن نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط هیأت های اجرایی انتخابات و عدم توجه به تأیید صلاحیت بیش از ۵۰ درصد داوطلبان با هدف نا امید و مأیوس کردن مردم بوده است.

احمدی با تأکید بر اینکه باید با دقت و جدیت از سلامت انتخابات مراقبت کنیم، چراکه دشمنان درصدد القاء کردن ناسالم بودن انتخابات و کاهش مشارکت های مردمی در انتخابات هستند، تصریح کرد: دشمنان برای نا امید کردن مردم، اقدامات دولت سیزدهم اعم از سفرهای استانی ریاست محترم جمهور، سفرهای شهرستانی استانداران و منطقه ای فرمانداران و ارتباط مستمر و دائم با مردم و دستگاه های اجرایی را مخفی نگه می دارند اما کوچکترین مشکلی را برجسته و بزرگنمایی می کنند.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته مشارکت ها در دستگاه های اجرایی، افزود: هدف از تشکیل کمیته مشارکت ها در دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات برای کارکنان، خانواده های آنان و مرتبطین با دستگاه های اجرایی و زیرمجموعه های آنان به صورت مجازی، مکتوب و حضوری است که شیوه انجام آن در دستگاه های اجرایی با یکدیگر متفاوت است.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 3 =