فرماندار اصفهان: هفته نوجوان فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به نوجوانان و تقویت ارتباط آنان با مسئولین است

فرماندار اصفهان عنوان کرد: حضور نوجوانان در اینگونه برنامه ها نشان دهنده آن است که نوجوانان می توانند در تصمیم گیری های آینده به عنوان مسئول و همچنین کمک به تصمیم گیری به مدیران نقش آفرین باشند و ارائه طریق نمایند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان با اشاره به نامگذاری ایام شهادت شهید فهمیده به عنوان هفته نوجوان، خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به نوجوانان و تقویت ارتباطات آنان با مسئولین است.

فرماندار اصفهان به برنامه فرمانداری اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته نوجوان اشاره کرد و افزود: دعوت از دانش آموزان خواهر و برادر از نواحی ششگانه آموزش و پرورش برای حضور در فرمانداری و مشاهده و تجزیه و تحلیل فعالیت ها و اقدامات فرماندار، معاونین فرماندار و کارشناسان فرمانداری و دعوت از این نوجوانان برای حضور در جلسات برای تدبیر موضوعات مطروحه به جای فرماندار و معاونین فرماندار بود.

احمدی عنوان کرد: حضور نوجوانان در اینگونه برنامه ها نشان دهنده آن است که نوجوانان می توانند در تصمیم گیری های آینده به عنوان مسئول و همچنین کمک به تصمیم گیری به مدیران نقش آفرین باشند و ارائه طریق نمایند.

وی تصریح کرد: ان شاء الله سعی می کنیم این برنامه را در آینده برای دیگر مدیران نیز تعمیم دهیم و مدیران دستگاه های اجرایی مختلف حداقل یک روز را با حضور نوجوانان برنامه ریزی کنند.

فرماندار اصفهان افزود: از دانش آموزان خواسته شده که در پایان برنامه امروز، جمع بندی مشاهدات خود را در اختیار فرمانداری و دیگر همکلاسی های خود قرار دهند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + یک =