نشست فرماندار اصفهان با رؤسای ستادهای مناطق ۲۰گانه انتخابات شهرستان

فرماندار اصفهان عنوان کرد: اعضای شعب اخذ رأی باید افرادی مقید، خوش رفتار، محبوب، وجیه، اهل آموزش دیدن، آشنا به مفاهیم فناوری اطلاعات باشند و از انتخاب های فامیلی اکیدا اجتناب و از افراد  سازمانی و عملیاتی بسیج استفاده نشود و از بین بانوان و کارمندان بالاخص حوزه فناوری اطلاعات هم افرادی انتخاب شوند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با رؤسای ستادهای مناطق ۲۰گانه  انتخابات شهرستان، با بیان اینکه اسامی، تصاویر و سوابق رؤسای ستادها در هیأت اجرایی مطرح و مورد اعتماد اعضای هیأت اجرایی قرار گرفته است، تأکید کرد: باید در اجرای موارد مرتبط با انتخابات با قوت کار کنید و با دست اندر کاران انتخابات همکاری و همراهی لازم را داشته باشیم.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم توجه به آموزش اعضای ستادهای مناطق،  افزود: اعضای صندوق ها باید با توجه به دو نگرش جوان گرایی و تجربه مشخص و آموزش های لازم به آنها داده شود.

احمدی تصریح کرد: دخیل کردن دانش آموزان و دانشجویان در اجرای انتخابات باعث افزایش انگیزه و رغبت آنها به منظور تلاش برای مشارکت در انتخابات می شود.

وی ادامه داد: تشکیل اتاق فکر و ارائه ایده های نو و افزایش آراء صندوق های اخذ رأی نسبت به سال های گذشته، ازجمله اقداماتی است که باید در اولویت برنامه های رؤسای ستادهای مناطق انتخابات قرار بگیرد که در این راستا، شناسایی و استفاده از ظرفیت های خوب پایگاه های بسیج به عنوان رکن اصلی، کانون های فرهنگی، ائمه جماعات و نخبگان و مؤثرین برای افزایش مشارکت در انتخابات، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار اصفهان عنوان کرد: اعضای شعب بالاخص رؤسای شعب و صندوق ها به طور پیشنهادی مشخص و در خصوص تعیین محل شعب و هرآنچه منجر به مشارکت حداکثری شود، خلاقیت و ابتکار عمل لازم ارائه گردد.

احمدی توجه به آمار صندوق ها را حائز اهمیت دانست و گفت: آمار صندوق های اخذ رأی انتخابات های قبلی دریافت و تجزیه و تحلیل لازم روی آنها انجام و نمایندگان فرماندار نیز پیشنهاد شوند.

وی با اشاره به شرایط و ویژگی های اعضای شعب، افزود: اعضای شعب اخذ رأی باید افرادی مقید، خوش رفتار، محبوب، وجیه، اهل آموزش دیدن، آشنا به مفاهیم فناوری اطلاعات باشند و از انتخاب های فامیلی اکیدا اجتناب و از افراد  سازمانی و عملیاتی بسیج استفاده نشود و از بین بانوان و کارمندان بالاخص حوزه فناوری اطلاعات هم افرادی انتخاب شوند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =