فرماندار اصفهان بر اهمیت فعال شدن پویش ملی غربالگری دیابت و پرفشاری خون در مراکز پرجمعیت تأکید کرد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: می توانیم در نظارت ها و بازدیدها از اصناف از ظرفیت خوب گروه های مردمی بالاخص بسیج سازندگی بهره بگیریم.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، تأکید کرد: مراکز بهداشت شماره ۱ و ۲، میراث فرهنگی و اتاق اصناف به روش های ایجابی همکاری لازم را در جهت آموزش، توجیه و اطلاع رسانی اصناف با هدف سلامت جامعه انجام دهند.

فرماندار اصفهان افزود: با افرادی که به فکر سلامت جامعه نیستند، باید به صورت سلبی برخورد نماییم که این برخورد سلبی باید پیشگیرانه، متناسب با نوع تخلف و اطلاع رسانی شود.

احمدی تصریح کرد: دستگاه های متولی با تشکیل جلسات هماهنگی فرآیند اخذ مجوز بازارچه های موقت و جشنواره های غذایی را مورد بررسی بیشتری قرار دهند.

وی افزود: می توانیم در نظارت ها و بازدیدها از اصناف از ظرفیت خوب گروه های مردمی بالاخص بسیج سازندگی بهره بگیریم.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت پویش ملی غربالگری دیابت و پرفشاری خون، تأکید کرد: مکاتبات لازم جهت فعال شدن این پویش در مراکز پرجمعیت، شهرک های صنعتی، کارخانه جات و غیره صورت پذیرد و اکیپ هایی جهت کنترل دیابت و پرفشاری خون افراد به این مراکز اعزام گردد..

احمدی با بیان اینکه رفع معضل آلودگی هوا و آسیب های ناشی از آن با فرهنگ سازی و مشارکت همگانی محقق می شود، عنوان کرد: توسعه فضای سبز، همت دولت برای تأمین بخشی از نیازهای حوزه حمل و نقل عمومی، بهینه سازی سوخت، پیشگیری از فعالیت واحدهای آلاینده و غیره، ازجمله اقدامات دولت برای کاهش آلودگی هوا بوده که با جدیت بیشتری ادامه می یابد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شش =