فرماندار اصفهان بر لزوم توجه به تجربه در کنار جوان گرایی در انتخاب و چینش اعضای شعب تأکید کرد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: رؤسای ستادهای مناطق ۲۰ گانه انتخابات شهرستان بایستی نسبت به نامزدهای انتخابات و چینش اعضای شعب کاملا بی طرف باشند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با اعضای هیأت اجرایی انتخابات و رؤسای ستادهای مناطق ۲۰گانه انتخابات شهرستان، با تأکید بر لزوم بی طرفی در انتخابات، تصریح کرد: خط قرمز ما این است که رؤسای ستادهای مناطق ۲۰ گانه انتخابات شهرستان بایستی نسبت به نامزدهای انتخابات و چینش اعضای شعب کاملا بی طرف باشند.

فرماندار اصفهان افزود: دریافت هرگونه وجهی توسط ستادهای مناطق ممنوع و غیرقانونی است.

احمدی بر لزوم توجه به تجربه در کنار جوان گرایی در چینش اعضای شعب تأکید کرد و گفت: رؤسای ستادهای مناطق باید در انتخاب اعضای شعب علاوه بر جوان گرایی، از تجربیات افراد باتجربه و پیشکسوت نیز استفاده کنند.

وی افزود: رؤسای ستادهای مناطق باید ارتباط تنگاتنگی با کمیته های مختلف انتخابات داشته باشند و تدابیر و پیگیری های لازم را برای ظرفیت شناسی و تأمین نیازها انجام دهند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =