فرماندار اصفهان بر لزوم رقابت سالم در انتخابات تأکید کرد

فرماندار اصفهان تصریح کرد: رقابت سالم در انتخابات یکی از راهبردهای مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که داوطلبان ارامنه نیز باید مورد توجه قرار دهند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان در جلسه هیأت اجرایی مرکز حوزه ارامنه جنوب ایران، با بیان اینکه بحمد الله با همکاری، هم افزایی و تعامل خوب بین مجریان و دست اندر کاران انتخابات، شرایط خوبی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در اصفهان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: بحمد ا… در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شرایط برای حضور و مشارکت همه اقشار و آحاد مردم جهت انتخاب شخص اصلح و همچنین نامزدی در انتخابات، فراهم است.

وی  با بیان اینکه امسال فرآیند برگزاری انتخابات دستخوش تغییراتی شده است، اظهار داشت: بخشی از این تغییرات ازجمله پیش ثبت نام، ثبت نام الکترونیکی، اضافه شدن ۵ سال سابقه آموزشی، پژوهشی، علمی، اجرایی و اقتصادی، اجرا شده و مابقی در آینده اجرایی خواهد شد.

فرماندار اصفهان مشارکت حداکثری در انتخابات را حائز اهمیت دانست و افزود: هموطنان ارامنه بایستی در راستای مشارکت حداکثری در هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش کنند.

احمدی با تأکید بر لزوم رقابت در انتخابات، تصریح کرد: رقابت سالم در انتخابات یکی از راهبردهای مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که داوطلبان ارامنه نیز باید مورد توجه قرار دهند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 9 =